DOMKI TO TU
Szanowni Państwo, mamy nadzieję, że za pomocą poniższego regulaminu zapewnimy Państwu pełny zadowolenia i komfortu wypoczynek.

Regulamin obowiązujący w ośrodku

§ 1
Warunkiem skutecznej rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30% kosztów pobytu w terminie podanym w potwierdzeniu rezerwacji. Resztę należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu. Cena za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu z winy klienta.
§2
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu ośrodka.
§ 3
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Nie ma możliwości wcześniejszego zameldowania. Niezdanie domku w dniu wyjazdu do godziny 10.00 będzie skutkować pobraniem dodatkowej opłaty w wysokości 80 zł za każdą rozpoczętą godzinę.
§ 4
Dla zapewnienia komfortu wypoczywających cisza nocna obowiązuje w godzinach 21.00-7.00
§ 5
W dniu przyjazdu pobierana jest zwrotna kaucja w wysokości 200 zł na poczet ewentualnego zabezpieczenia powstałych szkód.
Należy niezwłoczne powiadamiać recepcję o powstałych szkodach czy awariach.
§6
Wynajmujący ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych powstałych z winy osób wynajmujących oraz osób odwiedzających.
Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie. Płatność za wyrządzone szkody nie później niż w dniu wyjazdu.
§ 7
Zabrania się używania otwartego ognia, palenia tytoniu, świeczek, używania własnych urządzeń typu grill elektryczny, grzejnik, grzałka oraz smażenia ryb w domkach.
Złamanie tego zakazu będzie skutkować naliczeniem dodatkowej opłaty w kwocie 500 zł.
§ 8
Nie odpowiadamy za przedmioty wartościowe pozostawione w domkach oraz parkujące samochody.
§ 9
Samochody należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking dla naszych gości jest bezpłatny. Przewiduje się 1 miejsce parkingowe na domek
Ilość miejsc parkingowych jest ograniczona dlatego możliwość  zaparkowania kolejnego auta należy uzgodnić podczas rezerwacji.
§ 10
Za pobyt dodatkowych osób pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 40 zł za dobę (możliwość zakwaterowania kolejnych osób należy ustalić z właścicielem ośrodka przed przyjazdem).
§ 11
Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela ośrodka.
§12
Zabawa dzieci na terenie ośrodka powinna odbywać się wyłącznie pod opieką dorosłych (rodziców lub opiekunów).
§ 13
Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka od godz. 21:00 do godz. 8:00.
Za nocowanie każdej niezgłoszonej osoby pobierana będzie opłata w wysokości 100 zł/dobę.
§ 14
Zwierzęta na terenie ośrodka nie są akceptowane.
§ 15
Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli/zarządców obiektu.
§ 16
Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio właścicielowi/zarządcy ośrodka.
Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.
§ 17
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
• będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
• które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny i stwarzających ogólne zagrożenie.
§ 18
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.
§ 19
W przypadku zgubienia klucza do domku, pilota do bramy lub breloka dostępu gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 80,00 złotych za każda zgubioną rzecz.
§ 20
Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy, ani wpłaconego zadatku w razie niedotrzymania podanego terminu pobytu lub rezygnacji.
§ 21
Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów na terenie ośrodka.
Należy przestrzegać zasad segregacji odpadów.
§ 22
W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
§ 23
Na terenie ośrodka zabrania się organizowania urodzin, wieczorów panieńskich, wieczorów kawalerskich itp.
§ 24
Teren ośrodka jest monitorowany, co ma na celu poprawę bezpieczeństwa osób znajdujących się na jego terenie.
Użytkownicy wyrażają zgodę nie tylko na monitorowanie własnego pobytu w obiekcie, ale również na wykorzystanie w ten sposób zebranych materiałów filmowych w kwestiach spornych, w tym zgodności zachowania z Regulaminem, itp.
Dana te są przetwarzane i rejestrowane przez system przez okres 14 dni po czym są anonimizowane.
§ 25
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie przez osoby trzecie przedmiotów wniesionych na teren obiektu przez Użytkowników.
§ 26
Wypadki i szkody należy niezwłocznie zgłaszać pracownikom Ośrodka. W przypadku zaniechania tego czynu, Użytkownicy tracą prawo do roszczeń odszkodowawczych.
§ 27
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, szkody i ich następstwa zaistniałe na skutek niezastosowania się Użytkowników obiektu do zasad określonych w Regulaminie.
§ 28
W sprawach spornych ma zastosowanie Regulamin Ośrodka Domki To Tu.
§ 29
Regulamin ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.domkitotu.pl oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej na terenie ośrodka.

Dodatkowe opłaty:


W cenę najmu nie jest wliczona opłata klimatyczna pobierana w dniu przyjazdu (opłata wg Uchwały Rady Gminy Postomino).


W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200 zł na wypadek dokonania szkód.


W dniu wyjazdu pobierana jest opłata za zużytą energię elektryczną (wg wskazań licznika).


Przed wyjazdem może zostać naliczona opłata za sprzątanie (np. pozostawienie śmieci, brudnych naczyń, szczególnie zanieczyszczonych pomieszczeń) w wysokości 150 zł.

Dokładamy starań aby Państwa pobyt w naszym ośrodku był udany, jednak jeżeli mają Państwo jakieś uwagi prosimy przekazywać je do naszej obsługi lub na e-mail: biuro@domkitotu.pl

REGULAMIN STREFY REKREACJI

PLAC ZABAW / PIASKOWNICA

1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.
2.
Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych.
3.
Na terenie placu obowiązuje zakaz jazdy rowerem i gry w piłkę nożną.
4.
Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
5.
Na terenie placu zabaw i w jego pobliżu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych.
6.
Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

TRAMPOLINA

1. Trampolina jest własnością Ośrodka
2. Osoby korzystające z Trampoliny są zobowiązane do zapoznania i przestrzegania niniejszego regulaminu oraz zachowania zasad bezpieczeństwa.
3. Ćwiczący wchodzą na Trampolinę na własną odpowiedzialność.
4. Przed wejściem na Trampolinę należy sprawdzić stan techniczny urządzenia i w razie zauważonych uszkodzeń powiadomić obsługę Ośrodka.
5. Przed wejściem na Trampolinę zaleca się rozgrzanie głównych partii mięśniowych.
6. Zaleca się korzystanie z Trampoliny od podstawowych ćwiczeń – skoków.
7. Dzieciom do lat 5 wstęp wzbroniony.
8. Dzieci do lat 10 korzystają z Trampoliny pod opieką Rodziców.
9. Nie należy korzystać z Trampoliny w czasie deszczu i silnego wiatru.
10. Nie można przebywać pod Trampoliną w czasie ćwiczeń.
11. Na Trampolinie powinna ćwiczyć tylko 1 osoba (większa ilość ćwiczących zwiększa ryzyko kolizji). Maksymalne obciążenie trampoliny wynosi 150 kg.
12. Przed rozpoczęciem korzystania z trampoliny należy zdjąć obuwie.
13. Nie należy ćwiczyć na Trampolinie w rzeczach z haczykami i innymi elementami ubioru wbijających się w ciało.
14. Nie wolno korzystać z Trampoliny pod wpływem alkoholu, środków odurzających i leków.
15. Nie wolno pozostawiać i zawieszać rzeczy osobistych na Trampolinie podczas ćwiczeń.
16. Nieprawidłowe lądowanie na Trampolinie może być przyczyną urazów pleców, karku, szyi i głowy.

BOISKO

1. Boisko jest wyznaczonym na terenie ośrodka miejscem zabaw sportowych.
2. Zabrania się wspinania na siatki.
3. Boisko jest wyłącznym miejscem gry w piłkę na ośrodku.
4. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

BASEN

Przed wejściem na basen należy zapoznać się z Regulaminem oraz instrukcjami obsługi i użytkowania.
1. Regulamin obowiązuje wszystkich Użytkowników i służy zachowaniu bezpieczeństwa, porządku i czystości. Przyjmuje się, iż z chwilą wejścia, każdy Użytkownik akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wszystkie pozostałe Regulaminy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie obiektu.
5. Basen dostępny jest w sezonie wakacyjnym w godz. 12.00 – 20.00, pod warunkiem sprzyjających warunków atmosferycznych.
6. Basen nie posiada ratownika.
7. Dostęp na teren basenu możliwy jest tylko dla gości ośrodka na podstawie otrzymanych na czas pobytu breloków dostępowych.
8. Przed skorzystaniem z basenu należy dokładnie umyć stopy w wyznaczonym do tego celu miejscu.
9. Każdy Użytkownik ma obowiązek niezwłocznego powiadamiania pracowników obiektu o zaistnieniu wszelkich sytuacji stwarzających realne zagrożenie dla Użytkowników.
10. Użytkownicy mają obowiązek korzystania z usług obiektu z dbałością o stan urządzeń oraz wszelkich innych rzeczy znajdujących się na jego terenie. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za każdą szkodę powstałą na skutek nieodpowiedniego korzystania z obiektu i urządzeń znajdujących się na jego terenie lub też powstałą w wyniku nieodpowiedniego zachowania podczas użytkowania urządzeń w basenie. Rodzice oraz prawni opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje dzieci oraz ewentualne szkody przez nie spowodowane.
11. Wszyscy Użytkownicy znajdujący się na terenie kompleksu basenowego są zobowiązani do bezwzględnego podporządkowania się nakazom pracowników obiektu oraz bezwzględnie przestrzegać zaleceń widniejących na tablicach ostrzegawczych.
12. Pracownik Ośrodka uprawniony jest do wydania odmowy korzystania z basenu Użytkownikom, którzy postępują wbrew postanowieniom Regulaminu. Nieprzestrzeganie powyższych warunków może być poczytane jako próba zakłócenia spokoju, a tym samym uprawnia pracowników Ośrodka do wezwania Policji lub/i ochrony.
13. Pracownik Ośrodka może ograniczyć całkowicie lub częściowo możliwość korzystania z basenu w przypadku zaistnienia nagłej konieczności np. w sytuacji przekroczenia limitu dopuszczalnej ilości użytkowników, w razie pilnej potrzeby czy nieprzewidzianej sytuacji, w szczególności w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Użytkowników.
14. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła basen będzie obciążona kosztami wymiany wody w basenie. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
15. W przypadku grup zorganizowanych za skutki zachowań uczestników odpowiedzialność ponosi opiekun grupy.
16. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych pielucho-majtkach.
17. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z basenu tylko pod opieką osoby dorosłej.
18. Na terenie kompleksu basenowego zabrania się:
– palenia tytoniu,
– wnoszenia elementów ostrych i niebezpiecznych, a w szczególności w szklanych opakowaniach,
– używania łatwo tłukących się szklanych pojemników,
– spożywania przyniesionej ze sobą żywności i napojów,
– wnoszenie oraz spożywanie napojów alkoholowych lub środków ograniczających ocenę sytuacji,
– plucia, żucia gumy i innego zanieczyszczenia basenu i wody,
– zabaw ruchowych i gry z użyciem piłki poza miejscami do tego przeznaczonymi bądź wyznaczonymi,
– uszkadzania, niszczenia i brudzenia wyposażenia i oznakowań mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo,
– biegania, skoków do wody i wpychania do wody innych Użytkowników, a także wszelkie inne zachowania zagrażające bezpieczeństwu,
– przebywania osób, których stan wskazuje na spożycie alkoholu bądź środków ograniczających lub zakłócających ocenę sytuacji,
– wszczynania fałszywych alarmów,
– przeszkadzania lub uniemożliwiania innym Użytkownikom normalnego korzystania z basenu,
– pozostawiania małych dzieci bez opieki.
17. Osoby będące w złym stanie zdrowia, o słabszej sprawności i kiepskim samopoczuciu oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z basenu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane korzystaniem z basenu przez te osoby.18. Z basenu nie mogą korzystać osoby które:
– są pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
– są w złym stanie zdrowia, który może stanowić zagrożenie dla nich lub innych chorują na schorzenia górnych dróg oddechowych lub posiadają trudności w oddychaniu,
– posiadają niezagojone rany lub choroby skóry np. grzybicę, liszaje,
– cierpią na padaczkę lub choroby zakaźne,
– są uczulone na środki dezynfekujące,
– cierpią na choroby związane z niewydolnością układu krążenia,
– posiadają dolegliwości układu wydalania.
19. O możliwości wykorzystania piłek, wszelkiego rodzaju pomocy do pływania, płetw, rurek, gogli, itp. w basenie, decydują pracownicy Ośrodka, biorąc pod uwagę liczebność Użytkowników.

W sprawach spornych ma zastosowanie Regulamin Ośrodka Domki To Tu.